Møt HINN på digitale utdanningsmesser

Høgskolen i Innlandet deltar på digitale utdanningsmesser januar og februar, vi gleder oss til å prate med deg.

Collage studentambassadører Foto: HINN

Foto: HINN

Våre dyktige studentambassadører skal bemanne vår digitale stand, og vil svare på alle spørsmålene dine.

Dessverre hindrer koronasituasjonen oss i å møte dere fysisk, men det stopper oss ikke fra å gi dere svar på alt dere lurer på når det gjelder høyere utdanning.

For videregående elever er det mange viktige og vanskelige valg å ta denne våren, og da kan det være nyttig å snakke med noen som nylig har vært gjennom det samme.

Vi har studentambassadører fra alle fagområder vi tilbyr studier fra, og de er godt kjent med høgskolen, studiene, livet som student og overgangen fra å være elev til student. De kan svare deg på alt du måtte lure på.

Her kan du melde deg på de digitale utdanningsmessene.

Du kan møte oss på utdanningsmesser følgende datoer:

• 13. og 14. januar
  • 20. og 21. januar
  • 24. - 27. januar
  • 3. og 4. februar
  • 10. og 11. februar
  • 16. og 17. februar

Disse dagene vil chatten være bemannet fra kl 9-15. Vi gleder oss til å snakke med deg.

Publisert 12. jan. 2022 17:29 - Sist endret 14. nov. 2023 14:12