Vilde Schanke Sundet

Forsker
Avd./Fakultet:
Enhet:
Faggruppe film- og fjernsynsvitenskap
Postadresse:
Høgskolen i Innlandet
Postboks 400
2418 Elverum

Publikasjoner (121)

Utvalgte (121)

  • Sundet, Vilde Schanke; Steen-Johnsen, Kari (). “We have a Chrisis. Again!” How Norwegian Media Industry Players Talk about Media Change and the Need for Media Policy Actions.
  • Ringen, Lars Erik Ertzgaard; Sundet, Vilde Schanke (). Tospråklige tv-produksjoner.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Produksjonsforskning.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Exporting Nordic Values - Online Teen Drama and Fan Culture.
  • Sundet, Vilde Schanke (). "Den andre bølgen. Nettdramas utvikling".
  • Sundet, Vilde Schanke; Lande, Ellen (). – Vi må utfordre suksesskriteriene.
  • Sundet, Vilde Schanke (). 'The Second Wave': The Development of Real-Time Online Drama.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Mediemangfold: Oppsumering og avslutning.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Debattdeltaker om kulturforskningens rolle i regjeringens langtidsplan for forsking og utvikling.
  • Bakøy, Eva; Sundet, Vilde Schanke (). 'Remember, it's just television': Rubicon TV and the commercialisation of Norwegian television.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Fortellinger, fans og fellesskap: Fersk «Skam»-forskning.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Behovsdrevet tenåringsdrama.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Plattformer og deres målgrupper: SKAM i sosiale medier.
  • Steen-Johnsen, Kari; Sundet, Vilde Schanke (). "Digitalization, globalization and the condition for national media policies - a field perspective".
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM: Når seere blir fans. Hva var det som gjorde at engasjementet tok av blant SKAM-seere?.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Fra norsk «tenåringshemmelighet» til internasjonalt kultfenomen:Hva kan vi lære av SKAM?.
  • Sundet, Vilde Schanke; Bendiksen, Kristian; Haug, Otto (). Hva har SKAM vært for ungdomskulturen?.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Co-Produced Television Drama and the Cost of Transnational ‘Success’: The Making of Lilyhammer.
  • Sundet, Vilde Schanke (). «Det er bare du som kan føle det du føler» – emosjonell investering og engasjement i nettdramaet SKAM.
  • Bendiksen, Kristian; Grønbech, Turi; Sundet, Vilde Schanke (). Indisk tv-serie for kvinner.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Transnational circulation and unexpected success stories.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM i sosiale medier: Spennfeltet mellom seer og serie.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM - flermedialitet, sanntid og eventifisering.
  • Sundet, Vilde Schanke (). From 'secret' online teen drama to international cult phenomenon: The global expansion of SKAM and its public service mission.
  • Sundet, Vilde Schanke; Fraser, Sofie Amalie Hoff (). SKAM svekker fordommer.
  • Sundet, Vilde Schanke; McDermott, Patrick D. (). Why The Whole Planet Is Obsessed With This Norwegian Teen Drama.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM + Norden = Sant.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM: Fra hemmelig nettdrama til internasjonalt kultfenomen.
  • Sundet, Vilde Schanke; Kristoffer Østegaard, Kristensen (). Dansk drama skal kigge sig over skulderen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM - bakgrunn, fortellergrep og internasjonal suksess.
  • Sundet, Vilde Schanke; Grindem, Karianne (). Folket vil betale for NRK.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Medieforskere: Norske tv-kanaler må satse mer på lokalt innhold.
  • Sundet, Vilde Schanke; Falch-Nielsen, Kirsti (). Tviler på blåkopi av Skam.
  • Sundet, Vilde Schanke; Zeiner, Håvard (). Gårdsliv i beste sendetid.
  • Sundet, Vilde Schanke; Mauno, Hanne (). Sikrer allmennkringkasteren.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Den private tv-industrien i Norge. En medieøkologisk produksjonsanalyse.
  • Sundet, Vilde Schanke (). VGTV-serien Oljebarna: Produksjon og publisering av TV for nett.
  • Sundet, Vilde Schanke; Lucia, Odoom; Lynge Stegger, Gemzøe (). SKAM - Vi driter i hvem du har hooka med!.
  • Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). Broadcasting, the Welfare State and Media Ecosystems: Changes and Challenges for Public Service Broadcasting.
  • Bakøy, Eva; Sundet, Vilde Schanke (). International ownership and transnational success: The history of Rubicon.
  • Sundet, Vilde Schanke; Vollan, Mari Brenna (). Netflix vinner tv-kampen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Milliardkjøp kan få norsk smitteeffekt.
  • Sundet, Vilde Schanke; Ringen, Lars Erik Ertzgaard (). Krisefremtiden i media.
  • Sundet, Vilde Schanke; Lindblad, Knut-Eirik (). Ekspert om TV 2s hårete mål: - Som å utkonkurrere Google.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Hvordan skal NRK finansieres? Og hva med TV 2?.
  • Sundet, Vilde Schanke (). The Costs of Transnational Success: How Netflix went from Companion to Competitor during the Production of Lilyhammer.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Still ‘Desperately seeking the audience’? Audience making in the age of media convergence (the Lilyhammer experience).
  • Sundet, Vilde Schanke; Lars, Barth-Heyerdahl (). Derfor lar ikke TVNorge deg se kanalene gratis på nett.
  • Sundet, Vilde Schanke; Gravklev, Bente Rognan (). TV 2 til signalbygg i Bjørvika.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Television From Small Nations: Internationalisation - challenges and opportunities for small nations.
  • Karlsen, Stina; Sundet, Vilde Schanke (). NRKs nye serie hylles av anmeldere og kjendis-Norge. Allerede før den har kommet på tv..
  • Sundet, Vilde Schanke (). 'Front potential' as a new success criterion in web-TV: Production and publishing practices in VGTV.
  • Suvatne, Steinar Solås; Sundet, Vilde Schanke (). Thorhild Widvey foreslår endringer: Spillet om NRK.
  • Sundet, Vilde Schanke; Suvatne, Steinar Solås (). De borgelige sloss videre om NRK: Lover å fortsette lisenskrangelen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Temanummer: Sosiale medier og politisk kommunikasjon.
  • Sundet, Vilde Schanke (). New production and distribution models in television drama: Or how a US mafia boss made “Lilyhammer” Netflix’s “first Original Series”.
  • Sundet, Vilde Schanke (). How to measure “success”? Media innovation, television consumption and the challenge of defining “the audience” is a digitalized and converged media.
  • Sundet, Vilde Schanke (). New production and distribution models in television drama: Or how a US mafia boss made “Lilyhammer” the “first original Netflix series.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Trenger redaktørhjelp.
  • Sundet, Vilde Schanke (). -Jeg er så kynisk at jeg tror TV 2 teller på knappene og regner på det.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Varsler nye NRK-kutt.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Kritikerne om Widveys NRK-melding: De viktigste oppgavene skyver hun foran seg.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Transnational production and distribution models in television drama: Or, how a US mafia boss put “Lilyhammer” on the map.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Still “Desperately seeking the audience”: Audience making in digitalized television production cultures.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Generasjonsportrettet «Oljebarna»: Casting, historiefortelling og "fronting" av tv på nett.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Building media engagement in the age of big data: Or, the challenges of serving an online and interactive television audience.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Profesjonsutvikling i fjernsynsbransjen.
  • Mjøs, Ole Johan; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke (). The functions of buzzwords: A comparison of 'Web 2.0' and 'telematics'.
  • NRK, Kulturredaksjonen; Sundet, Vilde Schanke (). Diskusjon om VGs nye tv-kanal.
  • NRK, Kulturredaksjonen; Sundet, Vilde Schanke (). Diskusjon om anmeldelser av tv-serier.
  • Enli, Gunn; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). From fear of television to fear for television: five political debates about new technologies.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Making Sense of Mobile Media: Institutional Working Notions, Strategies and Actions in Convergent Media Markets. 343 s.
  • Ihlebæk, Karoline Andrea; Sundet, Vilde Schanke (). The professionalization of ordinariness. Managing a non-professional media career.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Lenge leve fjernsynet! Anmeldelse av Sigurd Allerns "Fjernsynsvalgkampen".
  • Krumsvik, Arne Håskjold; Sundet, Vilde Schanke (). Etablerte medier og deres forutsetninger for fortjeneste : en komparativ analyse av konkurranseforholdene i norsk avis-, radio-, og fjernsynsbransje.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Radiofront om papir.
  • Sundet, Vilde Schanke; Kjus, Yngvar (). Medienes selvopptatthet.
  • Enli, Gunn; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). NRK gjør TV stuerent.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Web-TV.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Debatt: NRKs høstlansering.
  • Jon, Bjørtuft; Krumsvik, Arne Håskjold; Sundet, Vilde Schanke (). Forutsetinger for fortjeneste: En analyse av ulike delmarkeder i den norske mediebransjen.
  • Ole Johan, Mjøs; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke (). The Functions of Buzzwords: A Comparison of Web 2.0 and Telematics.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Nye medier sett gjennom gamle mediers øyne.
  • Ihlebæk, Karoline Andrea; Sundet, Vilde Schanke (). The Professionalism of 'Ordinariness': Managing a non-professional media career.
  • Enli, Gunn; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). TV - en innføring. Universitetsforlaget. ISBN 978-82-15-01629-0. 286 s.
  • Karlsen, Faltin; Syvertsen, Trine; Ytreberg, Espen; Sundet, Vilde Schanke (). Non-professional activity on television in a time of digitalisation. More fun for the elite or new opportunities for ordinary people?.
  • Ihlebæk, Karoline Andrea; Sundet, Vilde Schanke (). Amatører og profesjonelle på Twitter.
  • Faltin, Karlsen; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine; Ytreberg, Espen (). Non-professional Activity on Television in a Time of Digitalisation. More Fun for the Elite or New Opportunities for Ordinary People?.
  • Sundet, Vilde Schanke; Ytreberg, Espen (). Working Notions of Active Audiences: Further Research on the Active Participant in Convergent Media Industries.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Stortingsvalg og mediepolitikk.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Den nye TV 2 konsesjonen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Debatt: Journalister på Twitter.
  • Enli, Gunn; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). Fears and Fascinations: Five debates about television.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Hva betyr de sosiale mediene for den politiske journalistikken i de tradisjonelle mediene? Innledning og debatt.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Innovasjon og nyskaping i NRK en analyse av plattform- og sjangerbruk i Rubenmann-prosjektet.
  • Sundet, Vilde Schanke (). NRKs mobilsatsning - i kommersielt grenseland.
  • Maasø, Arnt; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). "Fordi de fortjener det". Publikumsdeltakelse som strategisk utviklingsområde i mediebransjen.
  • Enli, Gunn; Sundet, Vilde Schanke (). Strategies in times of regulatory change: a Norwegian case study on the battle for a commercial radio licence.
  • Ytreberg, Espen; Sundet, Vilde Schanke; Enli, Gunn (). Participation and play in converging media - prosjektpresentasjon.
  • Storsul, Tanja; Sundet, Vilde Schanke (). The mobile media market - how open? A study of Telenor's mobile media strategies.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Eksperimentet "Rubenmann". Plattformekspansjon, innovasjon og publikumsdeltakelse i NRK.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Konsepter for brukergenerert innhold. Eksperimentet Rubenmann.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Brukergenerert innhold og communities på mobilen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). The Dream of Mobile Media.
  • Sundet, Vilde Schanke; Ytreberg, Espen (). Født til å delta.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Mobilhypen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). The dream of mobil TV: Established media institutions' development of mobile media.
  • Sundet, Vilde Schanke (). The dream of mobile TV: Established media institutions' development of mobile media.
  • Maasø, Arnt; Syvertsen, Trine; Sundet, Vilde Schanke (). 'Noe for alle. Alltid' - Ti grunner til at mediebransjen satser på publikumdeltakelse.
  • Sundet, Vilde Schanke; Ytreberg, Espen (). Born to participate.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Multi-platform formats and audience participation in press and television: Perceptions of benefits, successful formats and business models.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Etablerte medieinstitusjoners satsning på nye medieplattformer.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Interesser og posisjoneringsstrategier i digital-TV-markedet.
  • Ytreberg, Espen; Sundet, Vilde Schanke (). Jakten på superbrukeren - hvem er de mest aktive mediedeltakerne?.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Hva skjer med konkurransen mellom TV-tilbyderne når det digitale bakkenettet er i gang?.
  • Storsul, Tanja; Sundet, Vilde Schanke (). Digital Terrestrial Television in Scandinavia.
  • Enli, Gunn; Sundet, Vilde Schanke (). Institutional strategies in times of regulatory change: Radio institutions battling for dominance in a political, symbolic, legal and economic arena.
  • Enli, Gunn; Sundet, Vilde Schanke (). Radiokamp for galleriet. 1 s.
  • Enli, Gunn; Sundet, Vilde Schanke (). "Fornyelse vil være det normale". Mediepolitiske utfordringer og markedsaktørenes strategier i kampen om konsesjonen for riksdekkende radio (P4) i Norge.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Overgang til digital fjernsynsdistribusjon: Argumenter, konflikter og allianser i Norge og Danmark. 135 s.
  • Sundet, Vilde Schanke (). P4 - en allmennkringkaster? Allmennkringkastingsrådets syn på P4s sendinger i tiden 1995-2002.

Vitenskapelige artikler og bokkapitler (19)

  • Bakøy, Eva; Sundet, Vilde Schanke (). 'Remember, it's just television': Rubicon TV and the commercialisation of Norwegian television.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Co-Produced Television Drama and the Cost of Transnational ‘Success’: The Making of Lilyhammer.
  • Sundet, Vilde Schanke (). «Det er bare du som kan føle det du føler» – emosjonell investering og engasjement i nettdramaet SKAM.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Den private tv-industrien i Norge. En medieøkologisk produksjonsanalyse.
  • Sundet, Vilde Schanke (). VGTV-serien Oljebarna: Produksjon og publisering av TV for nett.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Still ‘Desperately seeking the audience’? Audience making in the age of media convergence (the Lilyhammer experience).
  • Mjøs, Ole Johan; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke (). The functions of buzzwords: A comparison of 'Web 2.0' and 'telematics'.
  • Enli, Gunn; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). From fear of television to fear for television: five political debates about new technologies.
  • Krumsvik, Arne Håskjold; Sundet, Vilde Schanke (). Etablerte medier og deres forutsetninger for fortjeneste : en komparativ analyse av konkurranseforholdene i norsk avis-, radio-, og fjernsynsbransje.
  • Sundet, Vilde Schanke; Kjus, Yngvar (). Medienes selvopptatthet.
  • Karlsen, Faltin; Syvertsen, Trine; Ytreberg, Espen; Sundet, Vilde Schanke (). Non-professional activity on television in a time of digitalisation. More fun for the elite or new opportunities for ordinary people?.
  • Faltin, Karlsen; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine; Ytreberg, Espen (). Non-professional Activity on Television in a Time of Digitalisation. More Fun for the Elite or New Opportunities for Ordinary People?.
  • Sundet, Vilde Schanke; Ytreberg, Espen (). Working Notions of Active Audiences: Further Research on the Active Participant in Convergent Media Industries.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Innovasjon og nyskaping i NRK en analyse av plattform- og sjangerbruk i Rubenmann-prosjektet.
  • Maasø, Arnt; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). "Fordi de fortjener det". Publikumsdeltakelse som strategisk utviklingsområde i mediebransjen.
  • Enli, Gunn; Sundet, Vilde Schanke (). Strategies in times of regulatory change: a Norwegian case study on the battle for a commercial radio licence.
  • Sundet, Vilde Schanke (). The Dream of Mobile Media.
  • Storsul, Tanja; Sundet, Vilde Schanke (). Digital Terrestrial Television in Scandinavia.
  • Enli, Gunn; Sundet, Vilde Schanke (). "Fornyelse vil være det normale". Mediepolitiske utfordringer og markedsaktørenes strategier i kampen om konsesjonen for riksdekkende radio (P4) i Norge.

Bøker (3)

Vitenskapelige konferansebidrag (34)

  • Sundet, Vilde Schanke (). 'The Second Wave': The Development of Real-Time Online Drama.
  • Steen-Johnsen, Kari; Sundet, Vilde Schanke (). "Digitalization, globalization and the condition for national media policies - a field perspective".
  • Sundet, Vilde Schanke (). Transnational circulation and unexpected success stories.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM i sosiale medier: Spennfeltet mellom seer og serie.
  • Sundet, Vilde Schanke (). From 'secret' online teen drama to international cult phenomenon: The global expansion of SKAM and its public service mission.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM: Fra hemmelig nettdrama til internasjonalt kultfenomen.
  • Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). Broadcasting, the Welfare State and Media Ecosystems: Changes and Challenges for Public Service Broadcasting.
  • Bakøy, Eva; Sundet, Vilde Schanke (). International ownership and transnational success: The history of Rubicon.
  • Sundet, Vilde Schanke (). The Costs of Transnational Success: How Netflix went from Companion to Competitor during the Production of Lilyhammer.
  • Sundet, Vilde Schanke (). 'Front potential' as a new success criterion in web-TV: Production and publishing practices in VGTV.
  • Sundet, Vilde Schanke (). New production and distribution models in television drama: Or how a US mafia boss made “Lilyhammer” Netflix’s “first Original Series”.
  • Sundet, Vilde Schanke (). How to measure “success”? Media innovation, television consumption and the challenge of defining “the audience” is a digitalized and converged media.
  • Sundet, Vilde Schanke (). New production and distribution models in television drama: Or how a US mafia boss made “Lilyhammer” the “first original Netflix series.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Transnational production and distribution models in television drama: Or, how a US mafia boss put “Lilyhammer” on the map.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Still “Desperately seeking the audience”: Audience making in digitalized television production cultures.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Generasjonsportrettet «Oljebarna»: Casting, historiefortelling og "fronting" av tv på nett.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Building media engagement in the age of big data: Or, the challenges of serving an online and interactive television audience.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Profesjonsutvikling i fjernsynsbransjen.
  • Ihlebæk, Karoline Andrea; Sundet, Vilde Schanke (). The professionalization of ordinariness. Managing a non-professional media career.
  • Jon, Bjørtuft; Krumsvik, Arne Håskjold; Sundet, Vilde Schanke (). Forutsetinger for fortjeneste: En analyse av ulike delmarkeder i den norske mediebransjen.
  • Ole Johan, Mjøs; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke (). The Functions of Buzzwords: A Comparison of Web 2.0 and Telematics.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Nye medier sett gjennom gamle mediers øyne.
  • Ihlebæk, Karoline Andrea; Sundet, Vilde Schanke (). The Professionalism of 'Ordinariness': Managing a non-professional media career.
  • Enli, Gunn; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). Fears and Fascinations: Five debates about television.
  • Ytreberg, Espen; Sundet, Vilde Schanke; Enli, Gunn (). Participation and play in converging media - prosjektpresentasjon.
  • Storsul, Tanja; Sundet, Vilde Schanke (). The mobile media market - how open? A study of Telenor's mobile media strategies.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Eksperimentet "Rubenmann". Plattformekspansjon, innovasjon og publikumsdeltakelse i NRK.
  • Sundet, Vilde Schanke (). The dream of mobil TV: Established media institutions' development of mobile media.
  • Sundet, Vilde Schanke (). The dream of mobile TV: Established media institutions' development of mobile media.
  • Maasø, Arnt; Syvertsen, Trine; Sundet, Vilde Schanke (). 'Noe for alle. Alltid' - Ti grunner til at mediebransjen satser på publikumdeltakelse.
  • Sundet, Vilde Schanke; Ytreberg, Espen (). Born to participate.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Multi-platform formats and audience participation in press and television: Perceptions of benefits, successful formats and business models.
  • Enli, Gunn; Sundet, Vilde Schanke (). Institutional strategies in times of regulatory change: Radio institutions battling for dominance in a political, symbolic, legal and economic arena.
  • Sundet, Vilde Schanke (). P4 - en allmennkringkaster? Allmennkringkastingsrådets syn på P4s sendinger i tiden 1995-2002.

Annet (65)

  • Sundet, Vilde Schanke; Steen-Johnsen, Kari (). “We have a Chrisis. Again!” How Norwegian Media Industry Players Talk about Media Change and the Need for Media Policy Actions.
  • Ringen, Lars Erik Ertzgaard; Sundet, Vilde Schanke (). Tospråklige tv-produksjoner.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Produksjonsforskning.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Exporting Nordic Values - Online Teen Drama and Fan Culture.
  • Sundet, Vilde Schanke (). "Den andre bølgen. Nettdramas utvikling".
  • Sundet, Vilde Schanke; Lande, Ellen (). – Vi må utfordre suksesskriteriene.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Mediemangfold: Oppsumering og avslutning.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Debattdeltaker om kulturforskningens rolle i regjeringens langtidsplan for forsking og utvikling.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Fortellinger, fans og fellesskap: Fersk «Skam»-forskning.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Behovsdrevet tenåringsdrama.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Plattformer og deres målgrupper: SKAM i sosiale medier.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM: Når seere blir fans. Hva var det som gjorde at engasjementet tok av blant SKAM-seere?.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Fra norsk «tenåringshemmelighet» til internasjonalt kultfenomen:Hva kan vi lære av SKAM?.
  • Sundet, Vilde Schanke; Bendiksen, Kristian; Haug, Otto (). Hva har SKAM vært for ungdomskulturen?.
  • Bendiksen, Kristian; Grønbech, Turi; Sundet, Vilde Schanke (). Indisk tv-serie for kvinner.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM - flermedialitet, sanntid og eventifisering.
  • Sundet, Vilde Schanke; Fraser, Sofie Amalie Hoff (). SKAM svekker fordommer.
  • Sundet, Vilde Schanke; McDermott, Patrick D. (). Why The Whole Planet Is Obsessed With This Norwegian Teen Drama.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM + Norden = Sant.
  • Sundet, Vilde Schanke; Kristoffer Østegaard, Kristensen (). Dansk drama skal kigge sig over skulderen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). SKAM - bakgrunn, fortellergrep og internasjonal suksess.
  • Sundet, Vilde Schanke; Grindem, Karianne (). Folket vil betale for NRK.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Medieforskere: Norske tv-kanaler må satse mer på lokalt innhold.
  • Sundet, Vilde Schanke; Falch-Nielsen, Kirsti (). Tviler på blåkopi av Skam.
  • Sundet, Vilde Schanke; Zeiner, Håvard (). Gårdsliv i beste sendetid.
  • Sundet, Vilde Schanke; Mauno, Hanne (). Sikrer allmennkringkasteren.
  • Sundet, Vilde Schanke; Lucia, Odoom; Lynge Stegger, Gemzøe (). SKAM - Vi driter i hvem du har hooka med!.
  • Sundet, Vilde Schanke; Vollan, Mari Brenna (). Netflix vinner tv-kampen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Milliardkjøp kan få norsk smitteeffekt.
  • Sundet, Vilde Schanke; Ringen, Lars Erik Ertzgaard (). Krisefremtiden i media.
  • Sundet, Vilde Schanke; Lindblad, Knut-Eirik (). Ekspert om TV 2s hårete mål: - Som å utkonkurrere Google.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Hvordan skal NRK finansieres? Og hva med TV 2?.
  • Sundet, Vilde Schanke; Lars, Barth-Heyerdahl (). Derfor lar ikke TVNorge deg se kanalene gratis på nett.
  • Sundet, Vilde Schanke; Gravklev, Bente Rognan (). TV 2 til signalbygg i Bjørvika.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Television From Small Nations: Internationalisation - challenges and opportunities for small nations.
  • Karlsen, Stina; Sundet, Vilde Schanke (). NRKs nye serie hylles av anmeldere og kjendis-Norge. Allerede før den har kommet på tv..
  • Suvatne, Steinar Solås; Sundet, Vilde Schanke (). Thorhild Widvey foreslår endringer: Spillet om NRK.
  • Sundet, Vilde Schanke; Suvatne, Steinar Solås (). De borgelige sloss videre om NRK: Lover å fortsette lisenskrangelen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Temanummer: Sosiale medier og politisk kommunikasjon.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Trenger redaktørhjelp.
  • Sundet, Vilde Schanke (). -Jeg er så kynisk at jeg tror TV 2 teller på knappene og regner på det.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Varsler nye NRK-kutt.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Kritikerne om Widveys NRK-melding: De viktigste oppgavene skyver hun foran seg.
  • NRK, Kulturredaksjonen; Sundet, Vilde Schanke (). Diskusjon om VGs nye tv-kanal.
  • NRK, Kulturredaksjonen; Sundet, Vilde Schanke (). Diskusjon om anmeldelser av tv-serier.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Lenge leve fjernsynet! Anmeldelse av Sigurd Allerns "Fjernsynsvalgkampen".
  • Sundet, Vilde Schanke (). Radiofront om papir.
  • Enli, Gunn; Moe, Hallvard; Sundet, Vilde Schanke; Syvertsen, Trine (). NRK gjør TV stuerent.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Web-TV.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Debatt: NRKs høstlansering.
  • Ihlebæk, Karoline Andrea; Sundet, Vilde Schanke (). Amatører og profesjonelle på Twitter.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Stortingsvalg og mediepolitikk.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Den nye TV 2 konsesjonen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Debatt: Journalister på Twitter.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Hva betyr de sosiale mediene for den politiske journalistikken i de tradisjonelle mediene? Innledning og debatt.
  • Sundet, Vilde Schanke (). NRKs mobilsatsning - i kommersielt grenseland.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Konsepter for brukergenerert innhold. Eksperimentet Rubenmann.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Brukergenerert innhold og communities på mobilen.
  • Sundet, Vilde Schanke; Ytreberg, Espen (). Født til å delta.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Mobilhypen.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Etablerte medieinstitusjoners satsning på nye medieplattformer.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Interesser og posisjoneringsstrategier i digital-TV-markedet.
  • Ytreberg, Espen; Sundet, Vilde Schanke (). Jakten på superbrukeren - hvem er de mest aktive mediedeltakerne?.
  • Sundet, Vilde Schanke (). Hva skjer med konkurransen mellom TV-tilbyderne når det digitale bakkenettet er i gang?.
  • Enli, Gunn; Sundet, Vilde Schanke (). Radiokamp for galleriet. 1 s.