Michael Doyle: Ukrainakrisen – er det en vei ut?

Kveldens «Sykt Interessant!» vil handle om et tema som angår oss alle: Ukrainakrisen.

Logo

Finnes det noen gode veier ut av krisen? Hva vet vi egentlig om sanksjonenes effekt? Og hva er egentlig spillereglene for moderne krig? Disse spørsmålene vil vi lære mer om av våre eminente gjester:

Michael Doyle (Foto: Columbia University)

Michael Doyle, professor i Internasjonale Relasjoner ved Columbia University (US) i samtale med Høgskolen i Innlandets egne: statsviter Micheline Grung og filosof Lars Christie.

Fast vertskap: Pål Brekke Indregard fra SINN.

Scenesamtalen vil foregå på engelsk.

Etter scenesamtalen vil alle studenter bli invitert til å fortsette diskusjonen om temaet i små grupper med andre studenter. En glimrende anledning til å bli kjent med nye folk på kryss og tvers av studieretninger og lært nye ting ved å lytte til andres perspektiver og tanker.

Samme dag holder Michael Doyle foredrag i auditorium A på studiested Lillehammer om "Cold Peace: Avoiding the New Cold War"

Vel møtt i Studenten på studiested Lillehammer kl. 17.00!

Publisert 12. sep. 2022 14:25 - Sist endret 30. juni 2023 09:18